Berry_BC_

哈哈

2006年2月22日半日记 (听日..下午请假..)

..岩岩咧..阿妈话咗样野比我听
我觉得我可能会因为呢个机会而实现我呢排一直想既野
我阿妈话..听日带我去医院照下个脑
所以下午请假
当然我就唔系想唔反学啦..如果真系想..都唔洗揾借口啦..直接唔反学都可以
..而果个想法就系
得绝症..然后死

呢个真系一个好冷静
而且系霖咗好耐既一个梦想..我好细个就霖住
如果撞车死..就会搞到好核凸..而且又好痛
割脉咧..D血流出黎..死得好慢..而且越黎会越冻
甘饮化学药品咧..我惊死唔到搞到成世都病下病下甘
所以呢个时候
病死系最幸福嘎拉

其实我可以讲..系一个好具备自杀既条件嘎
首先
我就算死咗..老豆老母都有人养
而且就算家姐唔养距地
距地既退休金都够过世
再者
我已经完全毛需要生存既理由
好耐之前一直想做到既野
就系系某间比较出名既大学里面做一个教授
然后去斯坦福度继续读书
然后去日本读人工智能
..但已经毛可能啦..应该唔算我自己放弃左..
系我已经封印左另一个我..正常D黎讲就系某些不可阻挡既外力作用
令我再不能好认真甘去努力实现我想做既野
..
宜家既我..死唔死都毛咩所谓啦..
而我唔做主动既自杀
原因唔系我唔够勇敢
只不过系唔想D人乱霖
而且..某种程度上系怕痛
我好似真系好想死啊..
有毛人可以提供无痛自杀方法?

哈..
我个样体落都系好好笑
见过一个笑住话想死既人未啊~哈哈哈

不过我系度霖
其实如果我初2过阵毛吃药既话
可能我唔会想死
又或者一切都毛发生既话
我仲会依照某个目标生存落去
我都好想好似以前甘认真努力期待下一张化学卷或者物理卷
就算综合卷我都会好开心..果个时代真系好..





好..
今日早上反到学校..
一日好无聊既日子就开始左啦..
又真系几无聊嘎波
我都唔知系点样渡过嘎拉
不过..今日数学课终于学高等数学啦
..有些许兴奋..
不过好快已经觉得无聊..果然提前学咗既野..再学就会变得好没趣

中午反屋企..果然..
我对住台电脑已经唔知可以做咩啦..
毫无目的甘开住然后呆坐..
咩都毛做过居然坐左半个钟..好似过咗一年甘..
然后出去体电视..
MTV台有欧洲颁奖典礼..好旧啦..
于是我到处揾野吃
..切左D雪梨..香蕉落只兜度..落D酸奶
发觉毛咩特别..以后都系唔好搞呢D野啦..算啦
然后饮咗杯过期咖啡..

反学咯..本黎霖住下午逃课去帮手..
但因为下午综合测试..
体黎高2就毛高1甘得闲嘎拉..
每日下午都有测验..
然后呢..下午果个综合测验..
做下做下..突然有种..唔知点讲既感觉
类似果种..所谓既"悲伤"既感觉..
一种好复杂既感觉..
..唉..宜家D细路仔好复杂..

我发觉咧..其实有D人咧
讲大话讲到可以天衣无缝嘎
其实我知道原因嘎..
就系因为果D人一直深信个谎言
距地唔知到咩野系真咩野系假
距地唔识隐瞒..
我应该都系呢D人既其中一分子..

好失败..
我本黎唔应该逃离另一个我..

评论

© Berry_BC_ | Powered by LOFTER