Berry_BC_

哈哈

2006年1月17日半日记

发觉其实有好多野..好难想象嘎..
而且特别系果细路系度拍拖既野..好在我毛D咁既烦恼姐..(可能根本毛可能会有..唉..悲哀啊..)
果然..两个以上既人既团队系绝对比个人难以管理..程序团是..band队也是..男女朋友也是..
我应该继续涉及这种痛苦的管理系统吗?
今天刘思崎对我的话真的有点愕然..然后..某人说的话也很有道理..骑牛找马....得我同刘思崎两个人既band可能系几得既..但系刘思崎需要进步既空间真系好大..虽然距今日早上既话语中有些许感情..但很难想象他拿起鼓棍的面孔(无奈+刘青云)..
唉..点办咧..毛错..
我必须首先学会编曲..首先要明确自己要弹D咩同埋点样弹..
净系的技巧有咩用姐..练到好快有咩用啊?一首歌都弹唔到落尾..高低潮分唔清..就算首"Time for music"都唔系我整既..点办..
好..到处请教高手..

听紧首旧歌发觉其实..旧歌比新歌有绝对性既技术..
最近听反"粤来香"先发觉香港音乐偏向舞曲化..摇滚始终毛人听..
不过毛KB既摇滚始终都唔会变出咩款..
好!!努力练习一下KB先..

down咗个<钢炼>剧场版落黎..都未体添~~
好.快D写完体!!

今日D课异常无聊.两节数学课居然都未拿我命..而且因为最近稍微有练习..所以毛生疏
但系始终都唔得嘎嘛..
一定要努力达到要求..
虽然艺术节过日就开始放弃华工..放弃咗陪伴咗我5年既物理同埋电脑..
我唔确定我呢个决定系正确or错误..
但根据<小秉无原则定理>我以家唯有咁做..当失去咗物理支柱之后..
必须努力读书先唔洗死..

好啦..都系唔好咁不自量力啦..
呢个世界系毛人接受失败者既眼泪嘎
我明白就算我以家死咗都毛人会挂住我..
当子女一多,不受宠爱的人就算失去也没有意义.
当你身边的人很多,就算突然消失了一两个也没什么所谓.
而且..没有一个人曾经想过小秉是一个存在的物体..
只是一出戏..一出喜剧而已..



发觉超时空要塞7果然犀利.
摇滚就应该如此..
应该系我第一次接触摇滚吧..
无论如何都应该继续摇滚..
当要接触音乐就必须接触呢个世界..
唔再系好似以前咁努力增大自己既接触面..
而系..毁灭自己..然后让我的内在充满这个可恶的世界..

评论

© Berry_BC_ | Powered by LOFTER