Berry_BC_

哈哈

2006年1月18日半日记 (好好笑啊..)

..哈哈..哈哈哈哈..哈哈哈哈哈哈
哇..好耐未笑过啦..今日件事真系好好笑啊..
重头讲起呢件事先..
系琴晚..某个人系Q度叫我..话叫我帮距打个电话比果个男..然后帮距传话..
果个人有恩于我..(呢个Q-zone都系距帮我申请嘎..)
所以我就帮距啦..
跟住距今日早上..好开心咁行过黎讲咗N次多谢你..
仲话一定要请我吃野..
咁人地盛情难却而且呢封媒人利市我都当之无愧..
于是..
下午我就带住包薯片入课室啦..
..跟住开始好笑啦..
系经过傻Pan过阵.距地见到我包薯片..我梗系唔会share嘎拉.
跟住距地问边个送既..我就即刻话系个女仔送既..
然后距地好兴奋咁围上黎问边个女仔..
我指咗指某人..
....
然后唔洗半个下午..全班范围内D男仔都知道咗呢个消息......
......哈哈哈哈....哈哈哈哈..哈哈哈..我即刻想发短信..但系果个人上午果个短信..唉..
但系掩盖唔到我内心狂笑之情....
实在太好笑啦..
而且..研究性我同果个某人同一个班..
跟住距男朋友又系距隔离..但系我地班人系度兴风作浪....
哇哈哈....好好笑啊......
..真系..好好笑......
..
好..笑完..系度仅同果个女仔同埋距男朋友道歉..未距地带来不必要既滋扰..


好啦..笑完啦..讲正经野..
琴晚霖训之前..拿部效果器开个鼓机..然后练咗一个钟分解..
哇..发觉其实有好多野都系..好咩嘎..
所以..听啊Joe讲啦..
努力练习啦..

听日就要考试啦..
一日考3科..真系有D无聊..



岩岩听完新闻..发觉已经公布咗金正日访华既消息..
唉..之前果个星期距搞到我老豆鬼咁惨..而且仲用150万一日包起白天鹅..
包3日用作450万有多..严重浪费啊..为咗一个人..出动广州市一半警力同埋基本上一个区既一部分开支..
体黎共产党都真系....不过可能算好嘎拉..


好好..听歌要紧..首先..要明白自己弹咩..
然后明白自己系一首歌里面既角色..先可以入戏嘎嘛..
唔好霖咁多啦..练琴啦..听歌..



系波..点解唔见晒万佳100蚊过D Keyboard既....唔制..啊

评论

© Berry_BC_ | Powered by LOFTER