Berry_BC_

哈哈

2006年1月16日半日记

无聊的一天..唔知点解上午硬系训唔着咧..
训唔着既感觉好辛苦..次次已经好眼训..
然后耙低之后就一直好清醒..
周围一切似乎都系度提醒我果D事..
其实有好多野..一涉及两个人或者以上就开始麻烦嘎拉..
而且仲系极度痛苦..有好多野唔系你想解决就可以解决到
而且有好多野系无论你几努力都好..
物质上或者某方面唔合要求都....
唉..

咁中午..居然唔记得上去帮手卜..
死啦....又做错事..不过最近一直都系12点后训早上6点起身..
真系好唔习惯..点办咧..头好痛..一直以前都唔系咁既感觉..
..果然唔果断同埋拖泥带水系我既风格..而且影响好大..
基本上可能我既生活就系好多个谎言所交织一齐..
如果你唔去比压力距可能表面体上黎好华丽好靓..
但系当一有野开始去挤压距既时候
就会穿..然后..变咗一个永远无法修补既洞..
一个黑洞..

首先要学识编曲..果然我要知道自己首先系要弹D咩..
自己咩都唔识..咩能力都毛唔可以去强求人地..
首先要体现自我价值..
唉....



讲反今日下午..
..果然崇拜瞿丽媛唔系我既一时冲动
如果距教物理我会很爱距..
..但可惜距系教英文....但系距为人..我都好中意..

算啦
然后下午英文考过阵..
我做完个听力..我顶..好眼训..已经顶唔顺啦..所以躺下咗..
但系....果个死人梁幼静硬系系我最舒服过阵过黎搞住晒..
醒咗..继续努力..突然又"啪"声倒下了..
唔知做咩又比人搞醒咗....
霖住拿拿霖做完训啦..
死啦..
做个完型填空..开始头痛啦..
然后阅读....死啦..越黎越精神啦开始..
点办咧..写埋篇作文..
....训唔着啊....好精神啊..完全醒目..
考完先黎精神..??救命啊..

唉..果然系好无聊既一日..
晚上去咗海叔叔屋企..
哇..鲍鱼..不过..好难吃....
唉..有钱人中意有面真系难估啊D心里
然后..今日唯一开心既就系影咗刘颖相啦!哇哈哈!
体下点处置先..
但系..点解我觉得距唔开心既..影咗张相咋卜..咁都唔开心..又毛话放上网..
以家D细路心理真系难霖.

好啦..要训下啦..

评论

© Berry_BC_ | Powered by LOFTER