Berry_BC_

哈哈

2006年2月21日半日记 (大盘菜..好大)

哈哈哈哈..
哈哈哈哈..
算了吧
没事了

今天
一开手机
发觉电池那个图标一直在闪
好..趁着天色还早发一下短信..
结果第一节X科就在跟梁耀绅发色情短信了..
真不明白..为什么隔壁位置的两个人也在发短信..小声一点就可以了吧..

好..
电脑课的时候..终于把电用完了..
..一直无聊的上课..
把手机收好..

然后第5节英语课..因为昨天搞得比较晚..(那首..现在听一次觉得很难听的歌..)
打算回家搞杯咖啡..
当我夺门而出之后
在楼梯口见到小白
..今天吃大餐..?
怎么我没有On通知?
..我也忘了自己手机没电了..哈..算了..
怎么办..于是马上回班叫他们收拾行装
..果然他们收拾得比较快哦..
然后就..大门口等咯..

哇..果然不同班就是麻烦..
马上跑下去叫潘爵君..果条塄头..
果然毛提前通知都系比较麻烦..唯有以后补偿一下啦..

一大棚人就系门口集齐啦..
哇~~啊凡啊~~啊雀啊~~
..唯有等最重要果个出现啦..
我地太过无聊..霖住见我地人多..所以对路过既同学都大声叫"就系距啦!打距"
呢种甘既无聊举动系黄湘伦既阻止下..我停止左..

终于人齐啦..
仲差啊Joe..原黎距仲系大学成赶紧反黎..
唉..大学生活真系舒适..

..话说回来..我地终于系学校附近一间叫咗锦记既大排档坐低左..
传说中既盘菜..终于出现系我面前..
我一开始霖住..好似唔系太大姐..
呢个霖发就充分系我一个钟之后否认左啦..
大家一路系度blow the air..一路系度吃..
我相信..兜野里面有好大成分系我地既口水..
果个死人梁耀绅系度死讲死讲..大家都系度死讲死讲..
跟住..个刘思崎好聪明甘选择首先沉默..然后将盘菜里面最靓既肉夹落自己个口度..
唔得..我要同距争野吃!!

发觉..个所谓盘菜..真系好饱..
唔知点解咧..
我吃完之后..
成个下午..个肚有种疼痛..
系有问题啊D野..顶系我太狼死..咧~?

成个下午..训又训唔着..
又毛野做..认真无聊..
超唔够精神..
自习课背下背下语文居然训着左..
我记得我尚有意识最后果秒我都系系度背紧野嘎..

好啦..
终于反到屋企啦..
今日比较早..所以..打机..
又唔知有咩机好大..
系波..充电





算啦..
然后吃完饭
爸同姐姐去咗整牙..
准备去练琴..打机..
点解每次都系系我觉得对人生有少少希望之后又会绝望既咧?
算啦..
系放弃左D随手可得既野姐..

评论

© Berry_BC_ | Powered by LOFTER